Lebeau-Courally Leathergoods

De uitdaging

De online verkoop van de luxe handtassen van Lebeau-Courally mocht en kon niet uitblijven. Fashionista’s zijn constant op zoek naar de nieuwste modetrends en daar zijn webshops uitermate geschikt voor. De producten van Lebeau-Courally in hun pure vorm weergeven, dat was de uitdaging.

Oplossing

Er werd geopteerd voor een bijzonder clean webshop design. Samen met de fotograaf zijn we gaan nadenken vanuit welke hoeken en perspectieven we de lederwaren het best konden fotograferen om een zo goed mogelijk beeld van elk product te krijgen. Let daarom vooral op de manier waarop we een product voorstellen op de shop. Een goede webshop is echter niet voldoende. Sociale media, mailings en online advertising zijn noodzakelijke tools om de conversieratio op de webshop te verhogen.

Productvolgorde

Het is voor het merk zeer belangrijk dat elk product in een weloverwogen volgorde op de website kan gepubliceerd worden zodat er productgroepen die bij elkaar horen kunnen gemaakt worden. Het productoverzicht kan geïllustreerd worden aan de hand van campagnebeelden.

Synchronisatie

De webshop wordt gesynchroniseerd met het voorraadsysteem zodat de de stock ten allen tijde up-to-date is.

Email marketing

Om mensen te informeren over nieuwe producten werd MailChimp geïntegreerd. Op die manier kan Lebeau-Courally product- en algemene mailings versturen.

Visitor recordings en analyses

Een webshop is een tool die continue gemonitord moet worden. We analyseren aan de hand van visitor recordings hoe de websitebezoeker zich gedraagt op de webshop. Met deze tool kunnen we precies nagaan waar mensen op klikken, of beter, waar mensen net niet op klikken! Aan de hand van de recordings bestuderen we hoe we de webshop continue kunnen verbeteren.

 

Uitgevoerde diensten:

Deel dit met jouw vrienden op: